Intimissimi brend luksuznog donjeg veša predstavio je novu kolekciju za jesen, a njoj su se pridružile Ana Ivanović, Irina Šajk i Dakota Džonson kao nova zaštitna lica. Ovaj brend je spojio sport, modeling i glumu i odabrao žene koje ispoljavaju svoju ženstvenost na senzualan način. One su odabrale svoje modele i po njima je čipka odličan i pravi izbor svake žene koja želi da se oseća privlačno, senzualno i seksi ispod garderobe. Intimissimi se ovog puta potrudio da naglasak bude na unikatnosti jer su nova lica u reklami sasvim obučena, a veš koji su odabrale nije manje bitan. Akcenat se stavlja na tajnovitost veša ispod garderobe,a oficijalni fotograf kampanje Mario Testino je istakao važnost osećaja žene dok nosi različit donji veš na sebi koji se ne vidi. Uplovite i vi u luksuznu kolekciju čipke Intimissimi donjeg rublja.

Mislim da je svaka žena senzualna na neki svoj način –Irina Šajk

Poštovanje, budi moćna, budi jaka, samouverena –Ana Ivanović

Mislim da romantika i zavođenje idu jedno uz drugo. –Dakota Džonson

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *