Jedna od najlošijih stvari koje možete uraditi svom organizmu, jeste da na trening odete gladni, ali nije preporučljivo ni da vežbate prepunog stomaka. Ove ’grickalice’ su zlatna sredina.

Otkrivamo vam koje namirnice mogu zameniti preglomazan obrok koji će vam teško pasti, a dovoljno će vas zasititi da ne morate nakon treninga da se prejedete.

greek-yogurt-1

1. Grčki jogurt

Laganiji je i zdraviji od punomasnog jogurta, a možete ga jesti u miksu sa borovnicama i nekim semenkama kao što su npr. suncokretove ili chia. Ovaj miks će vas zasititi, a vaš organizam će ga ipak dovoljno brzo svariti da možete da se posvetite vežbanju.

2. Pšenični tost

Birajte tost pre nego beli hleb i na njega stavite malo putera uz kolutiće banane.

berry-smoothie

3Smoothie

Neki od domaćih smutija (smoothie) je uvek odlična opcija za ’obrok u čaši’. A

4. Ovsena kaša

Ovaj lagani obrok će vas držati sitim nekoliko sati. Preporuka za miks: u kašu dodajte nezaslađeno suvo voće, semenke bundeve ili lešnike.

5. Granola čokoladice

Energentske čokoladice, bez veštačkih zaslađivača biste ipak trebali da izbegavate. Ali ukoliko ste baš u stisci sa vremenom i žurite sa npr. posla na trening, a nemate vremena da svratite do kuće, one su svakako najbezbolnija opcija za improvizovani obrok.

Apple Crisp-4

6. Jabuka

Kriške jabuke će vam dati brz naboj energije, a začinite ih puterom od kikirikija ili sa malo cimeta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *